Jak spolu nový web
vytvoříme?

  • 1
    Zjistím, co potřebujete. Projdeme vaše představy, vize a cíle
    Na schůzce nebo po skype mi řeknete všechno o vaší službě či produktu. Jaké jsou vaše plány do budoucna. Kdo jsou vaši současní zákazníci, a jaké byste chtěli do budoucna. Koho vnímáte jako konkurenci, od které se chcete odlišit, a kdo vás naopak inspiruje. Bude mne zajímat, co od nového webu čekáte a jaké jsou vaše cíle.
  • 2
    Navrhnu obsah, strukturu webu a klíčová slova
    Na základě informací od vás si udělám vlastní průzkum vašeho oboru a konkurence a potřeb zákazníků. Poté vám představím obsahový návrh webu včetně struktury a jednotlivých obsahových součástí (fotky lidí, produktů, texty...). To vše s ohledem na vaši službu či produkty, ale především vaše zákazníky. Zjistíme také hlavní klíčová slova, která mohou v souvislosti s vaším oborem zákazníci hledat a zahrneme je do struktury webu. Strukturu společně projdeme a dotáhneme k finální verzi.
  • 3
    Vytvořím prototyp webu aneb kde co bude
    Prototyp je v podstatě návrh hlavních stránek webu bez grafiky. Na prototypu webu uvidíte, jak bude obsah seskládaný na jednotlivých stránkách (texty, fotky, nadpisy, navigace). Hlavní důraz je kladen na logické uspořádání obsahu tak, aby návštěvník získal všechny důležité informace a na webu se orientoval. Prototyp si společně projdeme, abychom se shodly na detailech, které postupně upravíme k dokonalosti.
  • 4
    Budeme spolupracovat na tvorbě podkladů (texty, fotky, videa...)
    Ze všech předchozích bodů nám postupně vyplyne, co všechno potřebujeme dát dohromady za obsah - ať už se bude jednat o texty, fotky, loga či například video. Domluvíme se, jakým způsobem dáme obsah dohromady. Zda si chcete texty napsat sami nebo chcete využít služeb copywritera. Pokud se bude jednat například o osobní prezentační webu, určitě budeme potřebovat profesionální fotografie. Pro focení dostanete podrobné zadání, aby byly fotky perfektní napoprvé.
  • 5
    Navrhu design webu
    Po předání a odsouhlasení kompletních podkladů vytvořím grafický návrh dvou či tří hlavních stránek webu. Budete mít prostor pro připomínky k designu a budeme ho společně ladit.
  • 6
    Vytvořím(e) a naplním(e) všech podstránek webu
    Jakmile bude grafika to pravé ořechové, můžeme začít tvořit zbývající podstránky webu. Podle domluvy naplním buď všechny stránky já nebo na tvorbě budeme spolupracovat. Naučím vás, jak s vaším novým webem pracovat, protože díky vizuálnímu editoru si můžete obsah webu do budoucna vytvářet a upravovat úplně sami. Po naplnění nastavíme vše potřebné pro vyhledávače, optimalizujeme rychlost atd.
  • 7
    Spustíme web
    Po kompletním naplnění webu je čas na nastavení analytik (Google Analytics a Google Search Console) a finální odladění všech součástí webu.

    DŮLEŽITÉ: Pokud se jednalo o redesign, je v tento moment klíčové, aby se přesměrovaly všechny původní URL adresy, jinak by došlo k výrazným SEO škodám.

    Všechno v pořádku? HURÁ! Web může do světa. Čas na sdílení na sociálních sítích, newsletter klientům... ale především NA OSLAVU! :-)

Co všechno bude váš nový web umět?

Díky integrovanému profesionálnímu vizuálnímu editoru má váš web spoustu možností.

  • Plně responzivní design
    Web se bude skvěle zobrazovat na mobilech i tabletech. Dokonce můžete mít jiné obrázky na pozadí pro desktop a jiný pro mobil.
  • Jednoduchá úprava obsahu
    Pokud už jste někdy měli web, tak jste pravděpodobně zažili, že jste kvůli každé úpravě museli volat programátorovi. Stálo vás to spoustu času, peněz a nervů. S novým webem se jen přihlásíte a můžete přepisovat texty přímo v obsahu stránky, nahrávat nové obrázky a doplňovat nejnovější realizace a reference. Editor je kompletně v češtině!
  • SEO nastavení pro každou stránku
    U každé stránky můžete editovat její nastavení pro vyhledávače a získávat tak přirozenou návštěvnost z Google a Seznamu.
  • Blog, na kterém můžete publikovat skvělý obsah
    Rozumíte svému oboru? Víte, co zákazníky nejvíc zajímá? Na blog můžete psát články, které pomohou vašim potenciálním klientům s jejich dotazy a problémy. Na oplátku budete vnímáni jako odborníci z oboru, na které se lze s důvěrou obrátit.
  • Prodejní stránky pro vaše hlavní služby či produkty
    Pokud chcete zákazníka opravdu přesvědčit, dejte mu maximum obsahu, který ho může zaujmout - ať jsou to texty, fotky, videa - vše bude na stránkách skvěle odprezentované díky nejrůznějším obsahovým prvkům, které vizuální editor nabízí.
  • Automatický kalendář akcí
    Pořádáte akce, kurzy, přednášky nebo cokoliv dalšího? Mějte na webu kalendář akcí, který bude automaticky zobrazovat nejbližší akce a ty proběhlé bude zasouvat do archivu. A vás k tomu potřebovat nebude.
  • Propojení se sociálními sítěmi
    Aby byl web opravdu živý, propojte stránky se sociálními sítěmi a umožněte klientům se s vámi skamarádit a sledovat vás i tam.
  • Propojení s e-mailingovými nástroji
    Chcete se svými klienty komunikovat mailem? Můžete svůj web propojit s e-mailingovými nástroji Smartemailing, Mailchimp a dalšími.
  • Možnosti úprav a změn kdykoliv v budoucnu
    Když máte web na míru nebo použijete statickou šablonu, je potřeba při každé větší změně složitý zásah programátora, v horším případě úplně nový web. To se vám už nestane. V novém editoru můžete kromě úpravy obsahu dělat i velmi výrazné změny kdykoliv do budoucna: logo, fonty, barvy, fotky na pozadí, strukturu i rozložení stránek - to všechno upravíme, aniž by bylo potřeba web stavět znovu či přecházet na jiné řešení.