Web je vaše druhé já,

které se s vašimi klienty potkává 24/7.

Webové stránky jsou váš otisk v online světě. Můžete si díky nim přitáhnout klienty které chcete, ale i odradit klienty, o které nestojíte.

Jak spolu váš nový web vytvoříme?

Společně najdeme a dostaneme na web to nejlepší, co můžete klientovi nabídnout. Spojíme to s vaší osobností a hodnotami. Zohledníme váš obor i potřeby vašich klientů.

1. Nezávazná seznamovací konzultace

Na základě poptávky vám zašlu dotazník, abych si udělala základní představu o vašem projektu. Následně se potkáme na online konzultaci, kde se pobavíme o možnostech spolupráce. Výsledkem první konzultace je odhad rozpočtu i času. Teprve potom se rozhodnete, zda chcete spolupráci zahájit.

2. Projdeme podrobně vaše vize a cíle

Na schůzce nebo online mi řeknete všechno o vaší službě či produktu. Jaké jsou vaše plány do budoucna. Kdo jsou vaši současní zákazníci, a jaké byste chtěli do budoucna. Koho vnímáte jako konkurenci, od které se chcete odlišit, a kdo vás naopak inspiruje. Bude mne zajímat, co od nového webu čekáte a jaké jsou vaše cíle.

3. Navrhnu obsah a strukturu webu

Na základě výstupů z prvního bodu navrhnu obsah a strukturu nového webu, která bude kromě potřeb cílové skupiny zpracovaná i tak, aby se v ní skvěle orientovaly i vyhledávače. Součástí struktury bude také obsahový návrh jednotlivých stránek a související klíčová slova, která jsou pro váš obor důležitá.

4. Vytvořím prototyp webu aneb kde co bude

Prototyp je funkční návrh obsahu webu bez grafiky (barev, fotek, dalších grafických prvků...). Je to důležitý mezikrok, který zajistí budoucí funkčnost webu. Na prototypu webu uvidíte, jak bude obsah seskládaný na jednotlivých stránkách (texty, fotky, nadpisy, navigace). Hlavní důraz je kladen na logické uspořádání obsahu tak, aby návštěvník získal všechny důležité informace, a na webu se jednoduše a rychle orientoval.

5. Zadání a spolupráce na tvorbě obsahu

Ze struktury a prototypu zjistíme veškerý obsah, který pro web potřebujeme – ať už se bude jednat o texty, fotky, loga či například video. Domluvíme se, jakým způsobem dáme obsah dohromady. Zda si chcete texty napsat sami nebo chcete využít služeb copywritera. Pokud se bude jednat například o osobní prezentační web, budeme potřebovat profesionální fotografie. Pro focení dostanete podrobné zadání s příklady vhodných fotografií, pozadí a formátů, které pro web potřebujeme. V rámci doplňkových služeb nabízím i osobní asistenci při focení, díky čemuž budete mít jistotu, že budou fotky pro web perfektní napoprvé, což bohužel není pravidlem.

6. Logo a vizuální styl

Logo, barvy, fonty a další vizuální prvky jsou základem designu webu a dohromady předávají emoce, které míří přímo na podvědomí návštěvníka a výrazně ovlivňují jeho rozhodování. Pokud už logo a vizuální styl máte zpracovaný, tento krok přeskočíme. Pokud ne, můžu pro vás navrhnout logo i všechny prvky designu webu já.

7. Design webu

Jakmile budeme mít k dispozici logo, vizuální styl a fotky, zpracuji grafický návrh webu. Vzhled webu je jednou z klíčových oblastí, která návštěvníka může okamžitě zaujmout nebo naopak odradit. Pro mé návrhy je typický minimalismus, který mám ráda i s ohledem na responzivitu webu – tj. optimalizaci pro mobilní zařízení.

8. Plnění obsahu

Po odsouhlasení designu graficky upravím další podstránky webu, které byly součástí prototypu, a naplním je reálným obsahem (texty/fotky) dodaným od klienta.

9. Školení práce s editorem

Naučím vás (osobně nebo online), jak s vaším novým webem pracovat, protože díky vizuálnímu editoru si můžete obsah webu vytvářet a upravovat úplně sami.

10. SEO webu

Chcete, aby váš web vaši potenciální zákazníci našli ve vyhledávání? Proto jsme v druhém bodě hledali klíčová slova, přes která vás možná hledají. Teď je na čase je použít na stránkách webu, tak jak to mají vyhledávače Google a Seznam rádi.

11. Sociální sítě

V dnešním světě sociálních sítích je důležité se věnovat i tomu, jak se budou stránky zobrazovat ve chvíli kdy je vy (nebo kdokoliv jiný) bude sdílet například na Facebooku. Nastavím FB atributy pro hlavní stránky webu.

12. Kontrola webu a jeho spuštění

Po naplnění webu je potřeba vše pořádně zkontrolovat (obsah, funkcionalitu) a finálně odladit všechny součástí webu. Nastavím také analytiky (Google Analytics a Google Search Console), díky kterým bude možné sledovat návštěvnost a jiné důležité statistiky webu v čase.

DŮLEŽITÉ: Pokud se jednalo o redesign, je v tento moment klíčové, aby se přesměrovaly všechny původní URL adresy, aby stránky neztratily pozici ve vyhledávání.

13. FOLLOW UP po spuštění webu

Za 1-2 měsíce zkontroluji statistiky v analytických nástrojích GA a GSC, jestli je všechno tak, jak má být. Následně si zavoláme a společně se pobavíme o tom, jak nový web z vašeho pohledu funguje, jaké jsou zpětné vazby, případně, zda by bylo fajn něco lehce upravit.

„Mám ráda profesionální práci a lidi, kteří mají samostatné uvažování s přesahem, jsou kreativní a je na ně spoleh. To všechno Jana do puntíku splňuje a nabízí ještě mnohem víc. Pracuje efektivně, strukturovaně a přehledně, uvažuje v širších souvislostech a často přináší podnětné pohledy a návrhy, které nás samotné nenapadnou. Spolupráce s ní skvěle odsejpá, je v ní přítomná lidskost a lehkost. Což je v kombinaci s její vysokou úrovní odbornosti a profesionality doslova k nezaplacení. Když potřebujeme nový web, nebo osvěžit ten stávající, je Jana naší jasnou volbou.“

Bohdana Kabátová

„Pro realizaci nových webových stránek jsem potřebovala někoho, kdo posune moje nápady dál než já sama vidím. Někoho, kdo dokáže pochopit, kdo je můj zákazník a vymyslet strukturu i design, který bude novému webu slušet. Web je navíc výborně optimalizovaný pro vyhledávače. Celá naše spolupráce byla zábavná a podporující. Jsem za to moc vděčná.“

Pavla Vedralová

majitelka Optiky Anděl
www.andeloptik.cz

Co všechno bude váš web umět?

Díky integrovanému vizuálnímu editoru bude mít váš web spoustu možností.

  • Variabilní design a jednoduchá úprava obsahu
    Pokud už jste někdy měli web, tak jste pravděpodobně zažili, že jste kvůli každé úpravě museli volat programátorovi. Stálo vás to spoustu času, peněz a nervů. S novým webem se jen přihlásíte a můžete přepisovat texty přímo v obsahu stránky, nahrávat nové obrázky a doplňovat nejnovější realizace a reference.
  • Plně responzivní design
    Web se bude skvěle zobrazovat na mobilech i tabletech. Dokonce můžete mít jiné obrázky na pozadí pro desktop a jiný pro mobil.
  • SEO nastavení pro každou stránku
    U každé stránky můžete editovat její nastavení pro vyhledávače a získávat tak přirozenou návštěvnost z Google a Seznamu.
  • Propojení s e-mailingovými a prodejními nástroji
    Chcete se svými klienty komunikovat mailem? Můžete svůj web propojit s e-mailingovými nástroji Smartemailing, Mailchimp a dalšími.
  • Web poroste s vámi
    Možnosti úprav a změn kdykoliv v budoucnu. Když máte web na míru nebo použijete statickou šablonu, je potřeba při každé větší změně složitý zásah programátora, v horším případě úplně nový web. To se vám už nestane. V novém editoru můžete kromě úpravy obsahu dělat i velmi výrazné změny kdykoliv do budoucna: logo, fonty, barvy, fotky na pozadí, strukturu i rozložení stránek - to všechno upravíme, aniž by bylo potřeba web stavět znovu či přecházet na jiné řešení.

Kolik vytvoření webu stojí?

Moji klienti si uvědomují, jak velkou moc má v dnešní době web a jakou silou může nakopnout jejich podnikání. Dokáží ocenit kvalitu a rozsah mé práce. Často jsou to také lidé, kteří už mají zkušenosti s webmastery a agenturami a tvorba webu pro ně byla noční můrou. Teď hledají člověka, který jim bude skutečným partnerem, který dokáže pochopit jejich potřeby a kterému bude záležet na úspěchu jejich webu.

Každý projekt naceňuji individuálně.
Kompletní tvorba/redesign webu se pohybuje od 55 do 120 tisíc Kč.

Na čem weby stavím?

Každé technické řešení pro vytvoření webu má své klady a zápory. Pro můj způsob práce je ideální kombinace celosvětově nejpopulárnějšícho redakčního systému WordPress a vizuálního editoru, díky kterému se s obsahem a designem webu dá pracovat jednoduše a rychle. Většinu webů jsem postavila na českém MioWebu, ale můžeme použít i plugin Elementor PRO.

Elementor PRO - WP plugin s editorem

  • Přehledný, ale o něco složitější než MioWeb
  • Editor v češtině, ale návody a podpora v angličtině
  • Hosting ve vlastní správě nebo u spolupracující agentury
  • V případě vlastního hostingu roční paušalní platba

MioWeb - český editor pro Wordpress

  • Jednoduchý a přehledný
  • Editor, návody i podpora v češtině
  • Hosting u poskytovatele mioweb.cz
  • Roční paušální platba viz ceník

„Jana Andrésková dělá přesně to, co na svém webu slibuje. Vytvoří vám web, který podpoří váš byznys a ukáže to nejlepší, co ve vás je. Cením si na ní, že o návrhu webu přemýšlí v širších souvislostech. Bere v úvahu cíle webu, ideálního zákazníka, obsahovou strategii, klíčová slova i ilustrační fotky. Její weby jsou nápadité, originální, lahodí oku a doopravdy fungují. Její služby vřele doporučuji zejména lidem, kteří svou internetovou prezentaci chtějí posunout na vyšší úroveň.“

Madla Čevelová

marketingová čarodějnice
www.cevelova.cz

„Vůbec by mě nenapadlo, jak rychle a přitom pohodově může vznikat prezentační web. Jana má jako webdesignérka spoustu oborových přesahů. Díky tomu web navrhne, kompletně vytvoří i sama spustí. Asi nejvíc mě ale dostalo, jak od začátku do konce o každém prvku přemýšlí a automaticky nabízí víc, než já jako laik poptávám. Z praxe totiž vím, že to ani u větších a dražších agentur není pravidlem.“

Michaela Mužíková

Michaela Weikertová (Mužíková)

copywriterka a obsahový stratég
www.michaelaweikertova.cz

Web je hotový! Co bude dál?

Je skvělé, že s pomocí editoru můžete web spravovat a měnit sami, ale při větších úpravách moji klienti často ocení, že zpracuji formu a design nového obsahu tak, aby s webem opravdu ladil. Průběžnou spolupráci klientům, pro které jsem vytvořila web,
nabízím v hodinové sazbě 1300 Kč/hod.

Máte zájem o nezávaznou seznamovací konzultaci?

Dostupnost

Aktualizováno 05/2024

Prostor pro nové projekty mám od července 2024. Máte projekt, který hoří, a opravdu rádi byste spolupracovali se mnou?
Napište mi.