Logo a vizuální styl,

který přesně vystihne vaši jedinečnost.

3 důležité ingredience pro váš nový vizuální styl

Logo, barvy, fonty, fotky, podklady, ikony... protože stejně jako fotka vydá za tisíc slov, design webu předává emoce, které míří přímo na podvědomí návštěvníka a výrazně ovlivňuje jeho rozhodnutí.

1.

Vy, vaše podnikání, hodnoty a cíle

Do návrhu vizuálního stylu se promítne vše, čím jsme společně prošli v bodech 1-5 v procesu tvorby webu. Pro vás to má velkou výhodu, protože nemusíte znovu vším procházet s jiným grafikem, který často nemá tolik času, aby porozuměl vašemu podnikání opravdu do hloubky a zohlednil to ve svých návrzích.

2.

Vy, vaše hodnoty a podvědomé postoje z pohledu psychologie fontů

Fonty na míru pro vás vybere odbornice na Psychologii fongů Andrea Grigerová. Spolupracujeme spolu už spoustu let a její schopnost naladit se na klienta a vybrat font, který přesně odpovídá tomu, jaký klient je, jaké jsou jeho hodnoty a zároveň jaké zákazníky si chce pro své podnikání přitáhnout, je téměř neuvěřitelná.

3.

Vy a vaše osobnost z pohledu živlové typologie

Při své práci také intenzivně využívám živlovou typologii, kterou v České republice popularizuje a šíří marketingová čarodějnice Madla Čevelová. Všichni v sobě máme zastoupené všechny živly, ale vždy je jeden až dva dominantní. A právě z toho lze vyvodit, kterým směrem se vydat a který je naopak spíše slepá ulička.

3 důležité ingredience pro váš nový vizuální styl

  • 1
    Vy, vaše podnikání, hodnoty a cíle
    Do návrhu vizuálního stylu se promítne vše, čím jsme společně prošli v bodech 1-5 v procesu tvorby webu. Pro vás to má velkou výhodu, protože nemusíte znovu vším procházet s jiným grafikem, který často nemá tolik času, aby porozuměl vašemu podnikání opravdu do hloubky a zohlednil to ve svých návrzích.
  • 2
    Výběr fontů na míru
    Fonty na míru pro vás vybere odbornice na Psychologii fongů Andrea Grigerová. Spolupracujeme spolu už spoustu let a její schopnost naladit se na klienta a vybrat font, který přesně odpovídá tomu, jaký klient je, jaké jsou jeho hodnoty a zároveň jaké zákazníky si chce pro své podnikání přitáhnout, je téměř neuvěřitelná.
  • 3
    Typologie podle 4 živlů
    Při své práci také intenzivně využívám živlovou typologii, kterou v České republice popularizuje a šíří marketingová čarodějnice Madla Čevelová. Všichni v sobě máme zastoupené všechny živly, ale vždy je jeden až dva dominantní. A právě z toho lze vyvodit, kterým směrem se vydat a který je naopak spíše slepá ulička.

Kolik stojí tvorba loga a vizuální identity?

Každý projekt naceňuji individuálně.

Tvorba loga a vizuální identity se pohybuje mezi 35 až 65 tisíci Kč.

Pro koho pracuji?

Tvorbu vizuálního stylu a logotypu nabízím pouze pro klienty, kterým zároveň tvořím web. Proto je i postup zařazen do procesu tvorby webu.

1.

Vy, vaše podnikání, vaše cíle a ideální zákazník z racionálního pohledu

Jana Andrésková
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit

2.

Vy, vaše hodnoty a podvědomé postoje z pohledu psychologie fontů

Andrey Grigerové
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit

3.

Vy a vaše osobnost z pohledu živlové typologie

Madly Čevelové
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit