Web je vaše druhé já,

které se s vašimi klienty potkává 24/7.

Webové stránky jsou váš otisk v online světě. Můžete si díky nim přitáhnout klienty které chcete, ale i odradit klienty, o které nestojíte.

Jak spolu váš nový web vytvoříme?

Společně najdeme a dostaneme na web to nejlepší, co můžete klientovi nabídnout. Spojíme to s vaší osobností a hodnotami. Zohledníme váš obor i potřeby vašich klientů.

1. Nezávazná seznamovací konzultace

Na základě poptávky vám zašlu dotazník, abych si udělala základní představu o vašem projektu. Následně se potkáme na online či osobní konzultaci, kde se pobavíme o možnostech spolupráce. Výsledkem první konzultace je odhad rozpočtu i času. Teprve potom se rozhodnete, zda chcete spolupráci zahájit.

První krok v bodech:
• Vyplnění dotazníku
• Očekávání klienta a možnosti spolupráce
• Návrh rozpočtu a času

2. Projdeme podrobně vaše vize a cíle

Na schůzce nebo online mi řeknete všechno o vaší službě či produktu. Jaké jsou vaše plány do budoucna. Kdo jsou vaši současní zákazníci, a jaké byste chtěli do budoucna. Koho vnímáte jako konkurenci, od které se chcete odlišit, a kdo vás naopak inspiruje. Bude mne zajímat, co od nového webu čekáte a jaké jsou vaše cíle.

3. Navrhnu obsah a strukturu webu

Na základě výstupů z prvního bodu navrhnu obsah a strukturu nového webu, která bude kromě potřeb cílové skupiny zpracovaná i tak, aby se v ní skvěle orientovaly vyhledávače Google a Seznam. Součástí struktury bude i obsahový návrh jednotlivých stránek (kde budou jaké texty, fotky...) a související klíčová slova, která jsou pro váš obor důležitá.

4. Vytvořím prototyp webu aneb kde co bude

Prototyp je prostorový návrh obsahu webu bez grafiky (barev, fotek). Je to důležitý mezikrok, který zajistí budoucí funkčnost webu. Na prototypu webu uvidíte, jak bude obsah seskládaný na jednotlivých stránkách (texty, fotky, nadpisy, navigace). Hlavní důraz je kladen na logické uspořádání obsahu tak, aby návštěvník získal všechny důležité informace, a na webu se jednoduše a rychle orientoval.

5. Zadání a spolupráce na tvorbě obsahu

Ze struktury a prototypu zjistíme, jaké obsahové materiály pro web potřebujeme - ať už se bude jednat o texty, fotky, loga či například video. Domluvíme se, jakým způsobem dáme obsah dohromady. Zda si chcete texty napsat sami nebo chcete využít služeb copywritera. Pokud se bude jednat například o osobní prezentační web, budeme potřebovat profesionální fotografie. Pro focení dostanete podrobné zadání s příklady vhodných fotografií, pozadí a formátů, které pro web potřebujeme. V rámci doplňkových služeb nabízím i osobní asistenci při focení, díky čemuž budete mít jistotu, že budou fotky pro web perfektní napoprvé, což bohužel není pravidlem.

6. Logo a vizuální styl

Logo, barvy, fonty a další vizuální prvky... protože stejně jako fotka vydá za tisíc slov, design předává emoce, které míří přímo na podvědomí návštěvníka a výrazně ovlivňuje jeho rozhodnutí. Pokud už logo a vizuální styl máte zpracovaný, tento krok přeskočíme. Pokud ne, můžu pro vás navrhnout logo i všechny prvky designu webu.

7. Design webu

Jakmile budeme mít k dispozici logo, vizuální styl a fotky, zpracuji grafický návrh webu. Vzhled webu je jednou z klíčových oblastí, která návštěvníka může okamžitě zaujmout nebo naopak odradit. Pro mé návrhy je typický minimalismus, který mám ráda i s ohledem na responzivitu webu – tj. optimalizaci pro mobilní zařízení.

8. Plnění obsahu

Po odsouhlasení designu graficky upravím další podstránky webu, které byly součástí prototypu, a naplním je reálným obsahem na základě podkladů dodaných od klienta (texty/fotky).

9. Školení práce s editorem

Naučím vás (osobně nebo online), jak s vaším novým webem pracovat, protože díky vizuálnímu editoru si můžete obsah webu vytvářet a upravovat úplně sami.

10. SEO webu

Chcete, aby váš web vaši potenciální zákazníci našli ve vyhledávání? Proto jsme v druhém bodě hledali klíčová slova, přes která vás možná hledají. Teď je na čase je použít na stránkách webu, tak jak to mají vyhledávače Google a Seznam rádi.

11. Sociální sítě

V dnešním světě sociálních sítích je důležité se věnovat i tomu, jak se budou stránky zobrazovat ve chvíli kdy je vy (nebo kdokoliv jiný) bude sdílet například na Facebooku. Nastavím FB atributy pro hlavní stránky webu.

12. Kontrola webu a jeho spuštění

Po naplnění webu je potřeba vše pořádně zkontrolovat (obsah, funkcionalitu) a finálně odladit všechny součástí webu. Nastavím také analytiky (Google Analytics a Google Search Console), díky kterým bude možné sledovat návštěvnost a jiné důležité statistiky webu v čase.

DŮLEŽITÉ: Pokud se jednalo o redesign, je v tento moment klíčové, aby se přesměrovaly všechny původní URL adresy, aby stránky neztratily pozici ve vyhledávání.

13. FOLLOW UP po spuštění webu

Za 1-2 měsíce zkontroluji statistiky v analytických nástrojích GA a GSC, jestli je všechno tak, jak má být. Následně si zavoláme a společně se pobavíme o tom, jak nový web z Vašeho pohledu funguje, jaké jsou zpětné vazby, případně, zda by bylo fajn něco lehce upravit.

Jak spolu váš nový web vytvoříme?

Společně najdeme a dostaneme na web to nejlepší, co můžete klientovi nabídnout. Spojíme to s vaší osobností a hodnotami. Zohledníme váš obor i potřeby vašich klientů.

  • 1
    Nezávazná seznamovací konzultace
    Na základě poptávky vám zašlu dotazník, abych si udělala základní představu o vašem projektu. Následně se potkáme na online či osobní konzultaci, kde se pobavíme o možnostech spolupráce. Výsledkem první konzultace je odhad rozpočtu i času. Teprve potom se rozhodnete, zda chcete spolupráci zahájit.

První krok v bodech:

  • Vyplnění dotazníku
  • Očekávání klienta a možnosti spolupráce
  • Návrh rozpočtu a času
  • 2
    Projdeme podrobně vaše představy, vize a cíle
    Na schůzce nebo online..... mi řeknete všechno o vaší službě či produktu. Jaké jsou vaše plány do budoucna. Kdo jsou vaši současní zákazníci, a jaké byste chtěli do budoucna. Koho vnímáte jako konkurenci, od které se chcete odlišit, a kdo vás naopak inspiruje. Bude mne zajímat, co od nového webu čekáte a jaké jsou vaše cíle.

Druhý krok v bodech:

  • Hlavní cíle vašeho podnikání a vize do budoucna
  • Cílová skupina a její potřeby
  • Hodnota vaší služby/produktu
  • Odlišnost od konkurence
  • 3
    Navrhnu obsah a strukturu webu
    Na základě výstupů z prvního bodu navrhnu obsah a strukturu nového webu, která bude kromě potřeb cílové skupiny zpracovaná i tak, aby se v ní skvěle orientovaly vyhledávače Google a Seznam. Součástí struktury bude i obsahový návrh jednotlivých stránek (kde budou jaké texty, fotky...) a související klíčová slova, která jsou pro váš obor důležitá.

Třetí krok v bodech:

  • Hlavní klíčová slova pro vaše podnikání
  • Struktura webu (informační architektura)
  • Návrh obsahu jednotlivých stránek (umístění textů, fotek, rozcestníků)
  • 4
    Vytvořím prototyp webu aneb kde co bude
    Prototyp je prostorový návrh obsahu webu bez grafiky (barev, fotek). Je to důležitý mezikrok, který zajistí budoucí funkčnost webu. Na prototypu webu uvidíte, jak bude obsah seskládaný na jednotlivých stránkách (texty, fotky, nadpisy, navigace). Hlavní důraz je kladen na logické uspořádání obsahu tak, aby návštěvník získal všechny důležité informace, a na webu se jednoduše a rychle orientoval.

Dostat tam slovo "systém" "struktura". Hlavní přínos prototypu je v tom, že díky němu si lze dobře představit / tvořit obsah / dobře formulovat, jaký obsah bude na webu potřeba.

Proč je prototyp bez barev? Abychom řešili pouze obsah a jeho rozložení a nerozptylovali se grafikou (barvami, fotkami atd.). Jakmile je dobře rozmyšlený prototyp, teprve pak dává smysl začít řešit grafiku.

Čtvrtý krok v bodech:

  • Plně funkční online prototyp webu (černobílý bez grafiky), který si můžete proklikat
  • Prototyp všech hlavních typových podstránek
  • Navigační prvky webu
  • 5
    Zadání a spolupráce na tvorbě podkladů (texty, fotky, videa)
    Ze struktury a prototypu zjistíme, jaké obsahové materiály pro web potřebujeme - ať už se bude jednat o texty, fotky, loga či například video. Domluvíme se, jakým způsobem dáme obsah dohromady. Zda si chcete texty napsat sami nebo chcete využít služeb copywritera. Pokud se bude jednat například o osobní prezentační web, budeme potřebovat profesionální fotografie. Pro focení dostanete podrobné zadání s příklady vhodných fotografií, pozadí a formátů, které pro web potřebujeme. V rámci doplňkových služeb nabízím i osobní asistenci při focení, díky čemuž budete mít jistotu, že budou fotky pro web perfektní napoprvé, což bohužel není pravidlem. Domluvíme se, jestli je potřeba zpracovat nového loga, originální ikony či jiné grafické prvky pro vaši vizuální identitu.

Pátý krok v bodech:

  • Zadání pro texty (pro vás nebo copywritera)
  • Zadání pro focení (resp. fotografa)
  • Zadání pro grafické podklady (loga, ikony, video...)
  • 6
    Logo a vizuální styl
    Vzhled webu je jednou z klíčových oblastí, která návštěvníka může okamžitě zaujmout nebo naopak odradit. Vizuální stránka webu je první dojem, kterému budeme věnovat velkou pozornost.

Šestý krok v bodech:

  • Dostanu logo a vizuální styl od klienta
  • NEBO
  • Tvořím logo a vizuální styl (fonty, barvy, grafické prvky)
  • 7
    Design webu
    Jakmile budeme mít k dispozici logo, fotky a texty, zpracuji grafický návrh webu. Vzhled webu je jednou z klíčových oblastí, která návštěvníka může okamžitě zaujmout nebo naopak odradit. Vizuální stránka webu je první dojem, kterému budeme věnovat velkou pozornost.

Sedmý krok v bodech:

  • Grafický návrh webu na základě vizuální identity klienta
  • 8
    Plnění obsahu
    Po odsouhlasení designu webu graficky upravím všechny podstránky webu, které byly součástí prototypu, a naplním je reálným obsahem. Další podstránky si tvoří na základě šablony buď klient sám, nebo v jejich tvorbě po domluvě pokračuji já.

smazat možnost plnění stránek klientem

Osmý krok v bodech:

  • Plnění obsahu podstránek na základě podkladů dodaných od klienta (texty/fotky)
  • 9
    Školení práce s editorem
    Naučím vás (osobně nebo online), jak s vaším novým webem pracovat, protože díky vizuálnímu editoru si můžete obsah webu vytvářet a upravovat úplně sami.

Devátý krok v bodech:

  • Osobní nebo online zaškolení práce s editorem
  • Tipy a triky pro rychlejší práci
  • Odkazy na nápovědu a výuková videa
  • 10
    SEO webu
    Chcete, aby váš web vaši potenciální zákazníci našli ve vyhledávání? Proto jsme v druhém bodě hledali klíčová slova, přes která vás možná hledají. Teď je na čase je použít na jednotlivých stránkách webu, tak jak to mají vyhledávače Google a Seznam rádi.

Desátý krok v bodech:

  • Globální SEO webu a SEO jednotlivých stránek
  • Názvy obrázků a jejich ALT popisky
  • V případě zájmu zaškolení klienta do základů SEO pro další práci s webem
  • 11
    Sociální sítě
    V dnešním světě sociálních sítích je důležité se věnovat i tomu, jak se budou stránky zobrazovat ve chvíli kdy je vy (nebo kdokoliv jiný) bude sdílet například na Facebooku.

Devátý krok v bodech:

  • Nastavení FB atributů pro hlavní stránky
  • 12
    Kompletní kontrola webu a jeho spuštění
    Po naplnění webu je potřeba vše pořádně zkontrolovat (obsah, funkcionalitu) a finálně odladit všechny součástí webu. Nastavím také analytiky (Google Analytics a Google Search Console), díky kterým bude možné sledovat návštěvnost a jiné důležité statistiky webu v čase.

Desátý krok v bodech:

  • Kompletní kontrola webu a nastavení stránek
  • Propojení s analytickými nástroji Google Analytics a Google search console
  • Spuštění webu

DŮLEŽITÉ: Pokud se jednalo o redesign, je v tento moment klíčové, aby se přesměrovaly všechny původní URL adresy, aby stránky neztratily pozici ve vyhledávání.

  • 13
    FOLLOW UP po spuštění webu
    Za 1-2 měsíce zkontroluji statistiky v analytických nástrojích GA a GSC, jestli je všechno tak, jak má být. Následně si zavoláme a společně se pobavíme o tom, jak nový web z Vašeho pohledu funguje, jaké jsou zpětné vazby, případně, zda by bylo fajn něco lehce upravit.

Jedenáctý krok v bodech:

  • Kontrola dat v Google Analytics a Google Search Consoli
  • Online hovor se zhodnocením fungování a zpětné vazby
  • Související drobné úpravy

Co všechno bude váš nový web umět?

Díky integrovanému profesionálnímu vizuálnímu editoru má váš web spoustu možností.

  • Variabilní design a obsah
    Web ladíme v průběhu celého procesu se ujasňují všechny obsahové i designové prvky webu, které se vzájemně ovlivňují.... díky vizuálnímu editoru můžeme prvky upravovat kdykoliv v průběhu práci i po skončení... doplnit text
  • Jednoduchá úprava obsahu - spojit s prvním bodem
    Pokud už jste někdy měli web, tak jste pravděpodobně zažili, že jste kvůli každé úpravě museli volat programátorovi. Stálo vás to spoustu času, peněz a nervů. S novým webem se jen přihlásíte a můžete přepisovat texty přímo v obsahu stránky, nahrávat nové obrázky a doplňovat nejnovější realizace a reference. Editor je kompletně v češtině!
  • Plně responzivní design
    Web se bude skvěle zobrazovat na mobilech i tabletech. Dokonce můžete mít jiné obrázky na pozadí pro desktop a jiný pro mobil.
  • SEO nastavení pro každou stránku
    U každé stránky můžete editovat její nastavení pro vyhledávače a získávat tak přirozenou návštěvnost z Google a Seznamu.
  • Propojení s e-mailingovými a prodejními nástroji
    Chcete se svými klienty komunikovat mailem? Můžete svůj web propojit s e-mailingovými nástroji Smartemailing, Mailchimp a dalšími.
  • Web poroste s vámi
    Možnosti úprav a změn kdykoliv v budoucnu. Když máte web na míru nebo použijete statickou šablonu, je potřeba při každé větší změně složitý zásah programátora, v horším případě úplně nový web. To se vám už nestane. V novém editoru můžete kromě úpravy obsahu dělat i velmi výrazné změny kdykoliv do budoucna: logo, fonty, barvy, fotky na pozadí, strukturu i rozložení stránek - to všechno upravíme, aniž by bylo potřeba web stavět znovu či přecházet na jiné řešení.

Kolik vytvoření webu stojí?

Moji klienti si uvědomují, jak velkou moc má v dnešní době webová prezentace a jakou silou může web nakopnout jejich podnikání. Dokáží ocenit kvalitu a rozsah mé práce. Často jsou to také lidé, kteří už mají zkušenosti s webmastery a agenturami a vytvoření webu pro ně bylo dřív noční můrou. Teď hledají člověka, který jim bude skutečným partnerem, který dokáže pochopit jejich potřeby a kterému bude záležet na úspěchu jejich webu.

Budu vám průvodcem / nebudete v tom sami / přehledné kroky / neztratíte se.

Myslím i na to, co klienta nenapadne. Nečekám na to, co klient zadá. Aktivně navrhuji, co všechno je v obsahu potřeba.

Každý projekt naceňuji individuálně.
Kompletní tvorba/redesign webu se pohybuje kolem 40 až 120 tisíc Kč.

Je to všechno?

Co všechno budete pro svůj nový web potřebovat?

  • Logo, fonty, barvy
    Pokud už jste někdy měli web, tak jste pravděpodobně zažili, že jste kvůli každé úpravě museli volat programátorovi. Stálo vás to spoustu času, peněz a nervů. S novým webem se jen přihlásíte a můžete přepisovat texty přímo v obsahu stránky, nahrávat nové obrázky a doplňovat nejnovější realizace a reference.
  • Grafické práce
    ůalsdfkjasdůflkasjdfůlak • cena v hodinové sazbě 1300 Kč/hod, náhledové obrázky pro sdílení na FB, šablony pro FB
  • Osobní asistence při focení
    • cena v hodinové sazbě 1300 Kč/hod
  • Fotografie
    Text odrážky
  • Texty a korektury
    Text odrážky

Doplňkové služby

Grafika pro FB
• cena v hodinové sazbě 1300 Kč/hod, náhledové obrázky pro sdílení na FB, šablony pro FB

Osobní asistence při focení
• cena v hodinové sazbě 1300 Kč/hod
doplnit z bodu xxx 🙂

Na čem weby stavím?

Každé technické řešení pro vytvoření webu má své klady a zápory. Pro můj způsob práce je ideální kombinace celosvětově nejpopulárnějšícho redakčního systému WordPress a vizuálního editoru, díky kterému se s obsahem a designem webu dá pracovat jednoduše a rychle. Většinu webů jsem postavila na českém MioWebu, ale můžeme použít i plugin Elementor PRO.

Elementor PRO - WP plugin s editorem

  • Přehledný, ale o něco složitější než MioWeb
  • Editor v češtině, ale návody a podpora v angličtině
  • Hosting ve vlastní správě nebo u spolupracující agentury
  • V případě vlastního hostingu roční paušalní platba

MioWeb - český editor pro Wordpress

  • Jednoduchý a přehledný
  • Editor, návody i podpora v češtině
  • Hosting u poskytovatele mioweb.cz
  • Roční paušální platba viz ceník

Web je hotový! Co bude dál?

Průběžná spolupráce

Je skvělé, že s pomocí editoru můžete web spravovat a měnit sami, ale při větších úpravách klienti často ocení, že zpracuji formu a design nového obsahu tak, aby s webem opravdu ladil. Průběžnou spolupráci klientům, pro které jsem vytvořila web,
nabízím v hodinové sazbě 1300 Kč/hod.

Jaký je postup při tvorbě webu?

SEZNAMOVACÍ FÁZE:

1. Napíšete mi, že máte zájem o web

Napište mi na jana@andreskova.cz a já vám na oplátku pošlu svůj webový dotazník, abych se dozvěděla víc o vás a vašem projektu. Jakmile mi pošlete vyplněný dotazník, domluvíme se na online schůzce.

2. Potkáme se online na seznamovací schůzce

Pobavíme o tom, co od naší spolupráce očekáváte a jaké jsou vaše hlavní cíle, co se týká nového webu. Potřebuji si udělat konkrétní představu kvůli harmonogramu i rozpočtu. Je pro mne také důležité, abychom vzájemně zjistili, jestli si sedneme.

3. Pošlu vám návrh spolupráce a rozpočtu

A vy si rozmyslíte, jestli do toho společně půjdeme nebo ne.

Chcete jít do tvorby webu se mnou?

Dostupnost

Aktualizováno 01/2023

Prostor pro nové projekty mám od konce března 2023. Máte projekt, který hoří, a opravdu rádi byste spolupracovali se mnou? Napište mi.