Janča - foto

 

 

 

 

Efektivní správa reklam na sítích

Věnujte se podnikání naplno a reklamy nechte na mně. Přesně je zacílím a oslovím ty správné lidi. Budete mít jistotu, že běží efektivně a bez chybičky.

AKTUÁLNÍ DOSTUPNOST: Nové klienty přijímám od června 2024. Ale klidně mi napište, ráda vám doporučím kolegy.

Pro koho je služba vhodná?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam.

 

 

 

foto?

 

 

 

Jaká je Janče? Kromě mimořádné odbornosti, výřečnosti, spolehlivosti, totálního nasazení a neuvěřitelné ochoty je to její obrovská lidskost a empatie. Vřele doporučuji!
Lucie BerberováCopywriter / Bercopy
Potřebovala jsem se naučit základy práce s Business Managerem. Od tvorby reklamy přes publika až k výsledkům kampaně. To se stalo. Díky školení od Janči jsme také našli rychlé řešení pro mnohdy složité situace za pár kaček.
Tereza KřížováGordic spol. s r. o.
Na školení se nám nejvíce líbila aktuálnost a praktické využití nových informací. Janča kurz vždy důkladně připraví a je na ni spoleh. Má lidský přednes a profesionální přístup.
Jakub Sotlkoordinátor vzdělávacích kurzu / Česká rada dětí a mládeže

Jak funguje spolupráce?

Pečuju o reklamy za vás

Odpadne vám starost pravidelně kontrolovat reklamy, jejich data a úspěšnost. O novinkách a změnách vás průběžně informuju.​

Dávám doporučení​

Pravidelně posílám nápady na nové kampaně a na zlepšení těch, které nám běží.

Aktivně se bavíme

A to přes e-mail nebo telefon. Doptávám se nebo posílám návrhy na kampaně.​

Sleduju výkon a data​

Každý týden zapisuju, jak si naše kampaně vedou, abychom věděli, jak lépe plánovat.​

Každý měsíc vyhodnocujeme​

Pravidelně reportuju jasná data, splněné úkoly a nápady na další období. Čekejte stručný report, ve kterém se vyznáte.​

Občas potřebuju k ruce grafika​

Umím vymyslet formát i text reklamy. Často si vystačím s videi a fotkami, které máte. Pro posun vpřed ale potřebuji k ruce vašeho grafika.

Proč spolupracovat se mnou?

Jsem na příjmu

Na zprávy reaguju do druhého dne. Když nemůžu, dám vám vědět.

Dodržuju termíny

Všechny kampaně spouštím podle plánu a výstupy posílám k domluvenému datu.

Jednám na rovinu

Vždy mluvím otevřeně. Ať už se bavíme o úspěchu, nebo o chybě.

K projektu přizvu i svůj tým (zvážit přepsání - zdůraznit nepřetržitou péči a že to je v ceně)

Dopsat, že reklamy nebudou ladem, vždy se o ně bude mít kdo postarat, i když budu mimo (na dovolené, nemoc apod.).

Je dobré, když se na reklamy podívá více lidí, kteří mají odstup od vašeho projektu. Proto si ke zpracování přizvu svůj tým. Společně zvážíme vhodné taktiky. Prostě více hlav víc ví. 🙂

Jak naše spolupráce začne?

  • 1
    Společný rozhovor
    Zajímám se o vaše podnikání, a to hodně. Ptám se na cíle, rozpočty, očekávání i data. Díky tomu si stanovíme konkrétní priority.
  • 2
    Cíle a úkoly
    Vše z hovoru zaznamenám do dokumentu, kde navrhnu konkrétní úkoly a cíle na další měsíc.
  • 3
    Pouštím se do práce
    Vy mi nasdílíte přístupy a já se vrhám do úkolů. Pravidelně kontroluju reklamy a komunikuju s vámi.
Jaká je Janče? Kromě mimořádné odbornosti, výřečnosti, spolehlivosti, totálního nasazení a neuvěřitelné ochoty je to její obrovská lidskost a empatie. Vřele doporučuji!
Lucie BerberováCopywriter / Bercopy
Potřebovala jsem se naučit základy práce s Business Managerem. Od tvorby reklamy přes publika až k výsledkům kampaně. To se stalo. Díky školení od Janči jsme také našli rychlé řešení pro mnohdy složité situace za pár kaček.
Tereza KřížováGordic spol. s r. o.
Na školení se nám nejvíce líbila aktuálnost a praktické využití nových informací. Janča kurz vždy důkladně připraví a je na ni spoleh. Má lidský přednes a profesionální přístup.
Jakub Sotlkoordinátor vzdělávacích kurzu / Česká rada dětí a mládeže

Kolik efektivní správa reklam stojí?

Dopředu si domluvíme měsíční počet hodin, které odpracuji. Výhoda je, že na mne znáte náklad a já vím, kolik hodin vám můžu věnovat. Nemusíte mít strach, že se měsíc nebude nic dít.

AKTUÁLNÍ DOSTUPNOST: Nové klienty přijímám od června 2024. Ale klidně mi napište, ráda vám doporučím kolegy.

Pro malé rozpočty
7000 Kč
bez 21% DPH
Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu 7 000–15 000 Kč
Hodinová sazba: 1 400 Kč
Počet hodin: 5
1x týdně kontrola reklam, komunikace v e-mailu, měsíční zhodnocení
Pro střední rozpočty
12000 Kč
bez 21% DPH
Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu 16 000–50 000 Kč
Hodinová sazba: 1 200 Kč
Počet hodin: 10
2x týdně kontrola všech reklam, tvorba reklamních kampaní podle cílů, 1x měsíčně projektový hovor, intenzivnější komunikace přes e-maily a hovory, měsíční zhodnocení
Pro velké rozpočty
Dohodou
bez 21% DPH
Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu více než 50 000 Kč
Hodinová sazba: 1 200 Kč
Počet hodin: dle domluvy
Intenzivní kontrola všech reklam, denní nastavování reklam, 1x týdně projektový hovor, intenzivní komunikace s kolegy v týmu, měsíční zhodnocení

K ceně bude připočtena 21% DPH.

Nejste si jistí balíčkem? Napište mi

Jaká je Janče? Kromě mimořádné odbornosti, výřečnosti, spolehlivosti, totálního nasazení a neuvěřitelné ochoty je to její obrovská lidskost a empatie. Vřele doporučuji!
Lucie BerberováCopywriter / Bercopy
Potřebovala jsem se naučit základy práce s Business Managerem. Od tvorby reklamy přes publika až k výsledkům kampaně. To se stalo. Díky školení od Janči jsme také našli rychlé řešení pro mnohdy složité situace za pár kaček.
Tereza KřížováGordic spol. s r. o.
Na školení se nám nejvíce líbila aktuálnost a praktické využití nových informací. Janča kurz vždy důkladně připraví a je na ni spoleh. Má lidský přednes a profesionální přístup.
Jakub Sotlkoordinátor vzdělávacích kurzu / Česká rada dětí a mládeže