Janča - foto

 

 

 

 

Analytika v pořádku

Pouze s dobře nastavenými nástroji Business Manager a Google Analytics můžete efektivně vytvářet a vyhodnocovat své reklamy. Ráda vám s nastavením pomůžu.

Kdo neměří, podniká naslepo

Co vám přinese Analytika v pořádku?

Větší efektivita kampaní

Zjistím, jaké funkce systémů (ne)využíváte, a poradím, jak na to.

Lepší vyhodnocování kampaní

Pomůžu vám získat data a podklady, se kterými se budete rozhodovat s jistotou.

Jistota a klid v duši

Vše vám nastavím podle aktuální situace, ať můžete klidně spát.

 

 

 

Screenshot z business manageru

 

 

 

Pro koho je služba vhodná?

Služba analytika v pořádku je oblíbená především u menších a středních podnikatelů, kteří si nejsou jistí, zda mají tyto důležité nástroje nastavené správně a zda jejich nastavení odpovídají poslední novinkám a změnám v systémech.

Často se totiž setkávám s tím, že tyhle systémy byly nastaveny na punk a za pochodu. Před spuštěním reklam pak trávíme hodiny a hodiny zjišťováním, jak je nastavit správně a nepřijít o data.

Poznáváte se v tom?
Pojďme to společně změnit.

Revize aktuálních nastavení se vyplatí. Zjistíte, jestli je vše správně, a dám vám inspiraci, co dál.  Cílem NENÍ zkritizovat dosavadní práci. Cílem je ušetřit vám hodiny hledání, nervů a především zbavení vás pocitu nejistoty.

Službu ocení všichni, kdo potřebují mít oba nástoje v pořádku: e-shopy, služby, B2B firmy, akce (veletrhy, konference, výstavy, koncerty), restaurace atd.

 

 

 

Screenshot z Google Analytics

 

 

 

Co všechno zkontroluju a nastavím?

Většinu aktivit zvládnu nastavit sama se svým týmem, ale na některé věci budu potřebovat asistenci vašeho webaře nebo IT.

Bez něj reklamy na Facebooku a Instagramu efektivně neuděláte. Zkontroluju a kompletně nastavím důležité sekce, například:

  • Facebook Pixel: Zkontroluju, že jste ho správně vložili na web a nastavili bez chyb.
  • Katalog produktů: Díky němu se budou vaše produkty ukazovat u FB a IG profilů. 
  • Publika pro cílení reklamy: Díky nim odchytíme zákazníky, kteří by u vás mohli nakoupit (akvizice) nebo mají nákupní chutě (remarketing). 
  • Vlastní konverze: Využijí hlavně služby. Jsou důležité, pokud chcete měřit a cílit na objednávky. Jen počítejte s tím, že musíte mít děkovací stránku po nákupu.
  • Ověření domény: Řekneme FB a IG, že je doména vaše a že jste transparentní. Díky tomu doměříte konverze z Apple zařízení.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi.

  • Filtrovaná a nefiltrovaná data: Nefiltrovaná slouží jako záloha. Filtrovaná data jsou očištěná od robotů, IP adres kolegů a dalších. Slouží vám jako základ pro rozhodování.
  • Měřitelné cíle: Díky nim sledujete nákupy, přidání do košíku nebo registraci do newsletteru, ať už je to ze sítí, PPC reklam nebo od influencera.

Když budete potřebovat, mrknu i na reklamní účet na LINKEDIN. Nastavím vám účet, pomůžu vložit Linkedin štítek a vytvořím publika pro cílení reklamy.

Jaká je Janče? Kromě mimořádné odbornosti, výřečnosti, spolehlivosti, totálního nasazení a neuvěřitelné ochoty je to její obrovská lidskost a empatie. Vřele doporučuji!
Lucie BerberováCopywriter / Bercopy
Potřebovala jsem se naučit základy práce s Business Managerem. Od tvorby reklamy přes publika až k výsledkům kampaně. To se stalo. Díky školení od Janči jsme také našli rychlé řešení pro mnohdy složité situace za pár kaček.
Tereza KřížováGordic spol. s r. o.
Na školení se nám nejvíce líbila aktuálnost a praktické využití nových informací. Janča kurz vždy důkladně připraví a je na ni spoleh. Má lidský přednes a profesionální přístup.
Jakub Sotlkoordinátor vzdělávacích kurzu / Česká rada dětí a mládeže

Jak služba funguje?

  • 1
    Zavoláme si
    Popíšete mi, v jaké situaci se nacházíte
  • 2
    Získám přístupy
    Pošlu vám návody na přidání do systému a pouštíme se s týmem do práce.
  • 3
    Nastavujeme systémy
    Vše, co můžeme, nastavíme sami. V případě, že narazíme na něco, co musíte udělat vy nebo váš webař, tak vám opět pošleme návod, jak to nastavit. Pokud jde vše hladce, zbyde čas i na omrknutí vašich kampaní a případná doporučení na optimalizaci.
  • 4
    Posíláme výstupy
    Na závěr vám pošleme zprávu v PDF, kde jsou přehledně vypsané informace s odkazy a prokliky na vše podstatné. A vy víte, že máte všechno v pořádku.

Přizvu svůj tým

Je dobré, když se na reklamy podívá více lidí, kteří mají odstup od vašeho projektu. Proto si ke zpracování přizvu svůj tým. Společně zvážíme vhodné taktiky. Prostě více hlav víc ví. 🙂

Kateřina Merleová

SOCIAL MEDIA SPECIALISTKA
Kačka je moje krevní skupina. Žije sítěmi jako já a přemýšlí nad reklamou komplexně. Tak, aby se vám vyplatila. Znáte to: Víc hlav víc ví. Proto jsem ráda za Kaččiny nápady, jak vaše reklamy dotáhnout k dokonalosti.

Roman Lalík

SOCIAL MEDIA SPECIALISTA
Roman umí propojovat informace a taktiky, a tak zlepšuje efektivitu reklam. Největší radost mu dělá, když se podívá do dat a zjistí, že ukázal správnou reklamu správným lidem, splnil cíle a přivedl klientovi nové zákazníky.

Kolik to stojí?

Balíček Analytika v pořádku stojí

6 500 Kč bez DPH

Služba zahrnuje:

  • Úvodní rozhovor (0,5 h)
  • Nastavování a kontrola (4–5 h)
  • Zaslání výstupů v PDF souboru

K ceně bude připočtena 21% DPH.

Zatím reklamu neděláte? I tak je služba pro vás

K čemu nám to bude, když neděláme reklamu?

Představte si, že za rok rozjedete svůj byznys ve velkém. Chcete spustit reklamu na sítích – ale ouha, komu ji zobrazíte? A kde? V tu chvíli se vám hodí vědět, kdo u vás nakupuje a do jakého kanálu se vyplatí investovat.

Kdybyste už před rokem začali sbírat data a publika, měli byste jasno. Bez nich se rozjíždíte jen ztěžka. 

Zkuste to líp. Nastavím vám vše už teď a připravím vás na růst.