MINIKURZ ZDARMA
Jak připravit reklamu
a nezapotit se
Jak dlouho vám trvá nachystat reklamu na sítích?
Dvě hodiny? Tři? A co kdybyste to zvládla za půl hodinky?
V 10denním minikurzu vám předám návod, jak si přípravu reklamy zautomatizovat a ušetřit si čas. A ještě si stihnete vypít kafe.
10denní e-mailový kurz vám ušetří hodiny příprav
Chystání kampaní řeším na mentorinzích denně. Všimla jsem si, že podnikatelky a začínající specialistky při něm trochu bloudí. A tak jsem přemýšlela, jak jim pomoct.
Přišla jsem na 5 jednoduchých otázek a rovnou jsem je otestovala. Fungovaly!
Kdo si na ně odpověděl, ten získal jednoduchou strukturu kampaně. Moje mentees díky ní ušetřily hodiny času.
Odpovězte si na mých 5 otázek i vy.
Odtajním vám je v e-mailovém kurzu a přidám pár bonusů, abyste kampaně sekali jako Baťa cvičky.
Kdo kurz ocení?
- Juniorní specialisty
- Podnikatelky
- Věčné začátečnice
Jednoduše vy všechny, které klikáte reklamy na Facebooku, Instagramu a Linkedinu. 5 otázek funguje pro služby, e-shopy i lokální podniky.
„Dřív jsem s daty bojovala. Tak jako vy.“
Ani nevíte, jak vám rozumím. Když jsem s reklamami začínala, byla jsem z čísel nešťastná.
- Na každém školení mi řekli, že mám sledovat CTR, přidání do košíku a nákupy. Ale jaká hodnota je ta správná? Kdy už je reklama průšvih?
- Klienti zpochybňovali moji práci a já jim obtížně obhajovala, že jsou mé výsledky dobré.
Chápat čísla jsem se naučila až praxí. Dnes přesně vím, které sloupečky jsou důležité, co ukazují a proč. A vysvětlím vám to pěkně po lopatě.
Co se v kurzu naučíte?
- Co znamenají jednotlivé metrikyProč Kliknutí na odkaz není návštěvnost webu? Všechny metriky pro vyhodnocování vám vysvětlím.
- Jaký výsledek je dobrý (a jaký nic moc)Je nákup za 300 Kč moc, nebo málo? Kolik by mě měla stát návštěva webu?
- Které metriky sledovat a které můžete pustit z hlavyNapříklad CTR říká, jak se reklamy líbí zákazníkům. Podle ní upravujeme vizuály.
- Co znamenají reklamní pojmyCPC, BM, UTM a další. Jde vám z nich hlava kolem? Brzy je budete znát i o půlnoci.
- Jak vysvětlit výsledky klientům nebo soběNaučím vás formulku, se kterou zvládnete lidsky a srozumitelně odprezentovat data z reklam..
BONUSY
Magická věta & Pracovní zápisník
- Magická věta vyhodnocuje za vásPřipravila jsem větičku, do které jen doplníte své hodnoty – a máte vyhodnoceno. Hned uvidíte, jak se vašim reklamám daří.
- Zápisník vás provede kurzemNa konci budete mít sešit poznámek, ke kterým se můžete vracet.
Zpětná vazba na kurz
Vyzkoušeno za vás. V roce 2023 proběhly 3 workshopy, kde jsem si ověřila, že je téma i zpracování pro vás užitečné. Mrkněte na zpětné vazby.
Moc mě potěšila srozumitelnost a uchopitelnost podaných informací. Konečně vím, kam a hlavně jak koukat, co ta čísla pro mě reálně znamenají, mám je s čím porovnat a vím, co můžu v případě odlišnosti od normálu dělat.
Jednoznačně doporučuji. Kurz mi dal tolik informací, kolik jsem nebyla schopná svépomocí zjistit dlouhé měsíce.
Kurz je skvělý především pro ty, kteří ve čtení reklam stále tápou. Nicméně i ti, co se v BM orientují se mohou dozvědět zajímavé informace.
Spousta cenných rad a poznatků z praxe. Je to skvělé i jako opáčko a vhodné nejen pro markeťačky, ale i pro ty, kteří si reklamy dělají samy.
Zatím jsem nenarazila na žádný jiný kurz, kde by přenášející vysvětloval jasně důvody, proč to tak je, a rovnou dával návrhy, jak o udělat jinak a líp.
Velmi srozumitelně podané informace od člověka z praxe, který opravdu ví, o čem mluví. Doporučuji každému, kdo se chce víc orientovat ve výsledcích, ale přitom není machr na data 🙂
Ještě nejste rozhodnutí? Pošlu vám ukázku zdarma
Mrkněte na výběr z lekcí úplně zadarmo. Na jaký e-mail vám ho pošlu?
„Jsem srdcař, který propojuje data s emocemi.“
Možná si říkáte, proč bych vás měla o číslech a reklamách učit právě já. To je jednoduché: Protože jsem se naučila jim rozumět praxí. 7 let spravuji reklamy na sítích pro malé i větší podnikatele. 5 let reklamy učím. A naučím je i vás. Jsem holka z Valašska, která ráda říká věci po lopatě, takže složitosti nečekejte.
Do kurzu jsem přidala…
- Příklady ze své praxe
- Praktické tipy a triky
- Úkoly, na kterých si všechno vyzkoušíte
MOHLI JSTE MĚ VIDĚT:
© 2024 Jana Skalková | Obchodní podmínky | Cookies | Zásady ochrany osobních údajů