MINIKURZ ZDARMA


Jak připravit reklamu
a nezapotit se

Jak dlouho vám trvá nachystat reklamu na sítích?
Dvě hodiny? Tři? A co kdybyste to zvládla za půl hodinky?

V 10denním minikurzu vám předám návod, jak si přípravu reklamy zautomatizovat a ušetřit si čas. A ještě si stihnete vypít kafe.

10denní e-mailový kurz vám ušetří hodiny příprav

Chystání kampaní řeším na mentorinzích denně. Všimla jsem si, že podnikatelky a začínající specialistky při něm trochu bloudí. A tak jsem přemýšlela, jak jim pomoct.

Přišla jsem na 5 jednoduchých otázek a rovnou jsem je otestovala. Fungovaly!

Kdo si na ně odpověděl, ten získal jednoduchou strukturu kampaně. Moje mentees díky ní ušetřily hodiny času.

Odpovězte si na mých 5 otázek i vy.

Odtajním vám je v e-mailovém kurzu a přidám pár bonusů, abyste kampaně sekali jako Baťa cvičky.

Kdo kurz ocení?

  • Juniorní specialisty
  • Podnikatelky
  • Věčné začátečnice

Jednoduše vy všechny, které klikáte reklamy na Facebooku, Instagramu a Linkedinu.

5 otázek funguje pro služby, e-shopy i lokální podniky.

Proč se do minikurzu přihlásit?

0
minut čtení denně
0
hodnotných e-mailů
0
+
min se min. zrychlí vaše práce

A to všechno ZDARMA!

Co je na programu, Jančo?

  • 1
    e-mail
    Účel: Proč reklamu děláte?
  • 2
    Jaký výsledek je dobrý (a jaký nic moc)
    Je nákup za 300 Kč moc, nebo málo? Kolik by mě měla stát návštěva webu?
  • 3
    Které metriky sledovat a které můžete pustit z hlavy
    Například CTR říká, jak se reklamy líbí zákazníkům. Podle ní upravujeme vizuály.
  • 4
    Co znamenají reklamní pojmy
    CPC, BM, UTM a další. Jde vám z nich hlava kolem? Brzy je budete znát i o půlnoci.
  • 5
    Jak vysvětlit výsledky klientům nebo sobě
    Naučím vás formulku, se kterou zvládnete lidsky a srozumitelně odprezentovat data z reklam..

11 dní, 11 e-mailů

Jak minikurz probíhá?

Je to jednoduché. Stačí každý druhý den mrknout do e-mailové schránky.

V 8 hodin tam na vás bude čekat krátký e-mail. V něm najdete stručně a jasně vysvětlenou otázku nebo tip z praxe. 

Je na vás, jestli tip použijete rovnou, nebo až po skončení kurzu.

Poznámky si dělat nemusíte. Na úplném konci vám pošlu check-list, podle kterého nachystáte reklamu raz dva.

Tak co, pustíme se do toho? 

Nekupujete zajíce v pytli

Jednak proto, že je kurz zdarma. Takže nekupujete vůbec nic. Jednak proto, že vám ráda ukážu, jak vypadá první e-mail.

Kurz pro vás přichystala Janča Skalková

specialistka na reklamy a mentorka

  • 1600+ odmentorovaných hodin
  • 100+ klientům jsem spravovala reklamy
  • ∞ tak moc mě baví předávat znalosti a zkušenosti

„Jsem srdcař, který propojuje data s emocemi.“

Možná si říkáte, proč bych vás měla o číslech a reklamách učit právě já. To je jednoduché: Protože jsem se naučila jim rozumět praxí. 7 let spravuji reklamy na sítích pro malé i větší podnikatele. 5 let reklamy učím. A naučím je i vás. Jsem holka z Valašska, která ráda říká věci po lopatě, takže složitosti nečekejte.

Do kurzu jsem přidala…

  • Příklady ze své praxe
  • Praktické tipy a triky
  • Úkoly, na kterých si všechno vyzkoušíte

MOHLI JSTE MĚ VIDĚT:

© 2024 Jana Skalková | Obchodní podmínky | Cookies | Zásady ochrany osobních údajů